söndag 24 oktober 2010

Insidan.



Till er som tyckte att mina förvaringslådor var fina: såhär ser de ut inuti! En dröm för förvaring, såhär ska det vara. Det blir så mycket roligare att sortera och fixa när man har fina lådor att lägga grejerna i. Jag har köpt mina lådor på Åhléns, de har lite olika varianter. Annars använder jag skokartonger till förvaring, perfekt storlek i mina hyllor och skåp. Att klä in skokartonger i fina papper är ju ett lätt trick för att få fint i hyllan, passa på att klä in insidorna också! Man kan använda presentpapper, tapet, tyg, eller om man vill ha det riktigt lyxigt kanske tyg med stoppning bakom. Tänk en skokartong klädd i guldpapper med insida klädd i röd fluffig sammet. Mmm. Det är ju faktiskt insidan som räknas. Också.


(Och förresten så hittade jag mitt gamla hålslag i går kväll. Är det inte typiskt?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3