fredag 22 oktober 2010

Brevpapper med rosendoft.





Jag köpte de här fina brevpappren i en liten butik i Gröndal. Och så hittade jag det här lilla blocket i samma stil också, och jag föll direkt. Speciellt med tanke på min lilla kusin till brevvän som jag tycker så mycket om att skicka fina brev till. Den här gången blev kuvertet tjockt och härligt när jag skickade med blocket, det tror jag att hon gillar. Det är ett bra fint nöje att skicka fina brev, och ännu finare blir det när det dimper ner ett svar i brevlådan. Att brevväxla är ett så enkelt sätt att skicka lite glädje. Och lite doft i det här fallet, när jag kom hem märkte jag att brevpappret är parfymerat. Rosdoft givetvis. När jag slickade igen kuvertet kände jag att det även är rossmak. Eller snarare rosparfymsmak. Uäck.

3 kommentarer:

  1. åh, så fint! kul med brevvän, det är så kul att skicka och att få brev!

    SvaraRadera
  2. fint! :) du borde skaffa sån där som slickar igen kuverten åt en. alltså typ en vattenpuff eller vad det nu är!

    SvaraRadera
  3. Emmie: Ja, eller hur! Det är verkligen ett underskattat nöje.

    Sofia: Haha, kanske. Fast onödigt när jag skulle använda den så sällan. Man kanske kan använda en badsvamp! Eller ett litet djur som gillar rosparfymsmak, får tänka på saken!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3