fredag 22 oktober 2010

Årets första snö!


När jag vaknade upp i morse såg det ut såhär utanför fönstret!



Och på balkongen var det ett konstigt mellanting mellan sommar och vinter.



Plantorna hade fått ett mjukt täcke över sig.



Lustig kombination det där. Lite sorgligt för blommorna men ändå vackert.
I helgen ska Kalle och jag höststäda balkongen och ta bort allt som hänger ut på balkonggolvet och så så att det inte ligger och ruttnar under snön sen i vinter. Vi ska plocka av blommorna också, jag vet inte om de klarar sig inomhus efter att ha varit ute i frost, men det visar sig.



En sak jag tycker mycket om är att tända ljus på morgonen. Speciellt när det är snö utanför fönstret. Åh vad mysigt det är. Nu kan man allt unna sig att ha lite julstämning tycker jag!

1 kommentar:

  1. åh, jag längtade så till julen igår! vi fick inte alls lika mycket snö som du, men det var fint ändå:)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3