söndag 26 september 2010

Lite trött.



Nu har jag suttit och pluggat i fem timmar i streck. Vad trött man blir! Jag som hade tänkt pyssla lite i en paus, det hanns inte med. Men men, det finns väl en tid för allt. Jag försökte pigga upp pluggdagen med lite Carrie Bradshaw-känsla med strumpbyxor under shorts. Det var varmt och skönt. Perfekt för mig som gillar att ha shorts hemma men lätt får kylavärk i lederna på hösten. Shortsen är från Stadsmissionen Liljeholmen och kostade en tjuga. Jag tror att tröjan är från Liljeholmen också. Nu är det allt tid att röja upp lite i röran här, vad konstigt det är att det alltid blir jättestökigt så fort det hopar ihop sig lite med skolarbetet. Tur i alla fall att jag skrev uppsatserna först, annars skulle jag säkert fastnat med att rota runt i någon låda och arkivera papper eller något. Plugg på pluggdagen. Men lite trött blir man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3