måndag 13 september 2010

Höstdans.







Vad kan vara härligare en skön höstdag än att ta sig en höstdans på ett fält? Väldigt uppfriskande! Höstluften är så härlig tycker jag, det är så friskt. Madickenklänningen är mitt senaste Traderafynd. Jag hade sån tur, auktionen skulle precis gå ut och ingen hade lagt något bud på det nätta utropspriset av en krona. Turligt nog bodde hon som hade auktionen nära mina föräldrar, så jag kunde bara komma förbi och hämta klänningen. Att handla kläder på Tradera kan ju vara frestande eftersom det finns så mycket till bra priser, dock är det lätt att lura sig själv eftersom portot för kläder ofta går på uppåt 50 kr. Men ibland har man tur. Och såna dagar passar det bra med lite höstdans!

2 kommentarer:

  1. härligt med höstdans! och jag gillar verkligen strumpbyxorna!

    SvaraRadera
  2. Tack! Det var så bra, Åhléns hade halva priset på alla reavaror, så jag fick dem för 35 kronor. Så jag köpte tre par, så nu är jag garderad. Det är så skönt när man kan röra sig i strumpbyxor (och dansa!) utan att vara rädd för att de ska gå sönder!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3