söndag 12 september 2010

Mitt favoritäppelträd.



Vad underbart det är med äppelträd! Och speciellt underbart med äppelträd som inte beskurits så mycket tycker jag. Jag tycker om när de blir sådär stora och rufsiga så att det känns att de lever. Och jag tycker att det är fint när man får klättra lite för att nå frukten. Det här är mitt favoritäppelträd, det börjar bli stort nu. Det är flera sorter på det, men jag är inte riktigt säker på vilka det är. De bästa är stora, röda och helt underbara. Det var kul att klättra på den här stolen, när jag lyfte lite på ena foten vinglade stolen över på andra sidan, så jag fick hoppa för att komma både upp och ner. Det var kul. Och äpplen är kul.

2 kommentarer:

  1. haha, vilken mysig bild! påminner mig om att åka till mina föräldrar och plocka också, innan de tar slut! :)

    SvaraRadera
  2. Ja, gör det! :) Äpplen är så bra tycker jag, det passar ju verkligen till allting!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3