måndag 26 augusti 2013

Färgerna.























Den här fina orkidén fick vi av min moster för några dagar sen. Jag älskar verkligen färgen mot väggfärgen i sovrummet. Den här mättade mörkrosa var precis vad som behövdes i fönstret.


(My aunt gave us this lovely orchid a couple of days ago. I really love the colour next to the colour of the wall in our bedroom. This full dark pink was exactly what this window needed.)




































Färgerna. Åh.


(The colours. Oh.)



2 kommentarer:

  1. UNDERBARA färger ja. Perfekt som du säger, det rosa och det gröna tillsmamans. Ibland blir det bara så rätt :)

    Tack för de fina orden om mina målningar, det gör mig såå glad! Och tack för påminnelsen om att vila när man faktiskt kan :)

    Jag tycker så himla mycket om din blogg, så fridfull och härlig känsla i den!

    Ha en underbar höstmåndag <3 Jennie

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3