onsdag 29 februari 2012

Romantik i plånboken.





















Jag har länge velat ha något fint att titta på i plånboken. När Kalle och jag häromdagen sprang på en fotoautomat slog vi till och skaffade oss några fina bilder. Dessa två tog jag..

(Romance in my wallet.
I have long wanted to have something nice to look at in my wallet. When Charlie and I ran into a photo booth we took the opportunity to get us some nice pictures. I took these two..)






















 ..och Kalle valde denna. Hehe.

(..and Charlie chose this one. Hehe.)

3 kommentarer:

  1. Åh,jag har velat hitta en sån fotoautomat länge! Var hittade ni den?

    SvaraRadera
  2. Ilse: Thank you! :)


    Emelie: I Liljeholmen! innanför spärrarna där man går ner till tågen mot Mörby och Ropsten! :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3