söndag 29 januari 2012

Vårfärger.



Jag skickade ett litet krya-på-dig-paket till Hermine häromdagen, jag måste bara visa färgerna, det blev så fint. Kortet gjorde jag genom att klistra på en bit tapet på ett kort, jag är väldigt svag för den där tapeten. Är det inte en underbar färgkombination? riktiga vårfärger. Åh vad jag längtar till våren!


(Spring colours.
I sent this small get-well-package to Hermine the other day, I just have to show you the colours, they turned out so nicely together. I made the card by glueing a bit of tapestry to a card, I'm very weak for that particular tapestry. Is not it a wonderful colour combination? real spring colours. Oh how I long for spring!)

2 kommentarer:

  1. Hermine´s blog är så underbar tycker jag! Och den tapeten är en av de finaste. Jag har själv använt den till att slå in presenter.

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja detta med kortare ärmar på en vinterkappa funderade jag också på när jag köpte kappan via nätet från Etsy! Hemligheten är, har jag kommit fram till, att ha världens varmaste och tjockaste kofta med långa ärmar på sig. Och så har jag jättevarma handledsvärmare under koftan. Då går det bra :)

    Sörmland är så mysigt tycker jag! Jag älskar att åka till olika biodynamiska butiker och handla mat, kanske besöka Kulturhuset i Ytterjärna och så kanske göra ett besök i Trosa eller någon sådan gullig plats. I Sörmland finns också en jättebra loppis på somrarna och så finns det ett stort, dolt, fantastiskt 40-talshem som tillhör Mörkö hembygdsförening som man kan se om man ringer dom innan. Jag ska kolla upp mer info om loppisen och 40-talshemmet och så återkommer jag till dig om det :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3