onsdag 21 december 2011

Vinterpromenad hos farmor.















För några dar sen åkte min pappa, Kalle och jag och hälsade på farmor. Kalle och jag passade på att ta en promenad på skogsvägen ut mot fälten, just när solen gick upp. Åh vad jag älskar fält, det är som balsam för ögonen att titta ut över dem. Lite mer plats för själen. Sweet life.


(Winterwalk at my grandmothers'.
A few days ago, my dad, Charlie and I went to see my grandmother. Charlie and I took the opportunity to take a walk on the forest road out to the fields, just as the sun rose. Oh, how I love fields, looking out over them is like balm for the eyes. A little more room for the soul. Sweet life.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3