lördag 3 september 2011

Blått.





Det händer att jag ibland verkligen fastnar för en färg. När det händer händer det också ofta att jag klär mig helt i den färgen. Enfärgat är kul! Tillräckligt många plagg i samma färg ser stiligt och uttänkt ut tycker jag. Dagen på bilden hade jag på mig mörkblå tröja, mörkblåa jeans, mörkblåa skor (visserligen med vita snören, men ändå), mörkblå stickad sjal, och en liten mörkblå handväska jag hittat på loppis dagen innan. Jättesnyggt, om jag får säga det själv. Som en midnattshimmel (med skosnörestjärnor?) flöt jag sen runt på stan och kände mig stilig. Vacker färg det där.



(Sometimes I happen to get really stuck on one colour. When it happens, I also often happen to dress entirely in that one colour. One colour is fun! A sufficient number of garments in the same colour looks both stylish and thought-out, I think. The day of these pictures I had a dark blue shirt, dark blue jeans, dark blue shoes (admittedly with white laces, but still), a dark blue knitted shawl, and a small dark blue purse I found at a flea market the day before. Really nice, if I may say so myself. Like a midnight sky (with shoelace stars?) I floated around downtown and felt stylish. Beautiful colour.)

1 kommentar:

  1. I'm so happy you finally got the package! It took really very long... Strange! But at least it's not lost :)
    I also enjoy wearing only one color or at least nearly only one color as I do not have many pair of shoes. Last time it was red I was wearing all over.
    Lovely greetings!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3