måndag 18 april 2011

Små mirakel.





I morse när jag gick upp såg jag något fantastiskt. En regnbåge! den letade sig in genom fönstret och ut i hallen i andra änden av rummet. Jag vet inte var den kom ifrån riktigt, behöver det inte vara regn för att det ska bli regnbåge? men för ett par minuter var den i alla fall där, i min kalender och på min lampknapp, och hälsade mig godmorgon. En fin start på dagen.


(This morning when I got up I saw something amazing. A rainbow! it found its way in through the window and out into my entrance at the other end of the room. I don't know where it came from really, don't you need rain to get a rainbow? but for a couple of minutes it was there anyway, in my calendar and on my switch, and greeted me good morning. A fine start of the day.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3