måndag 4 april 2011

Guld.





I eftermiddagssolens sista strålar blir mitt hår till guld. För några korta eftermiddagsögonblick skiner solen och mitt hår i kapp. Jag är sol! och jag älskar mitt hår. Man borde säga sånt oftare. Är det någon som misstycker om jag komplimenterar mig själv? Jag är så vacker idag. Jag är ju det.

(In the last rays of afternoon sun my hair turns to gold. For some brief afternoon moments my hair shines just like the sun. I am sun! and I love my hair. We should say things like that more often. Does anybody mind if I compliment myself? I'm so beautiful today. Well, I am.)

4 kommentarer:

  1. like x100000000000!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. jättefint och jättevackert och komplimera sig själv borde nästan vara lag!:)

    SvaraRadera
  3. Emma: Maw, tack! du med! Kram!

    Sofia: :D

    Emmie: Tack! Och ja, det tycker verkligen jag med!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3