söndag 16 januari 2011

Titt i arkivet.


En sak som är kul med att fota mycket är att man kan titta tillbaka och se vad man gjorde för ett år sen och bli lite inspirerad. Och se hur man kanske förändrats på ett år. För ett år sen hade jag en kruka med tulpanlökar på diskbänken. Det var riktigt riktigt mysigt, och jag såg till att hålla det diskat för att den skulle trivas (och synas). En sån ska jag skaffa i år igen!



För ett år sen provade jag håruppsättningar. Det här var en klämma, den hade jag glömt bort att jag hade! Och uppsatt hår kanske jag borde ge mig på igen, men jag tycker att allt utom hästsvans är svårt att göra på mig själv.



För ett år sen hade jag även en blomma i håret rätt ofta. Den var lätt att bara nypa dit. Det var fint. Fast opraktiskt när man har mössa. Det får nog vänta på bättre väder. Kul att påminnas om vad man har för grejer i gömmorna dock!

4 kommentarer:

  1. åh, det tycker jag också är så fint med bloggen att kunna titta tillbaks snabbt och smidigt och påminnas om vad man pysslade med, skrev om eller hur man såg ut, det är så lätt att glömma!

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen! Det blir ju som en dagbok fast med bilder, hur bra som helst. Fast jag har bara bloggat "på riktigt" sen i somras, så det blir väl extra kul för mig om ett tag när det gått lite mer tid.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3