måndag 10 januari 2011

Cherry spring bom.




Äntligen har jag kommit på en klädkombination där den knasiga lilla ärmlösa körsbärsblusen som jag köpte för en femma på loppis i somras passar in! Och vårigt blev det också, yes! Den är svår eftersom den är lite genomskinlig och det ser mystiskt ut om man har för kort eller för långt eller för urringat eller för lite urringat linne under. Nu kom jag dock på ett linne som kunde passa, och så kom jag på att min gröna kofta säkert skulle göra susen ovanpå. Och boom! Cherry spring bom!

För övrigt så har jag inte något riktigt bra ställe i min lägenhet att ställa kameran på för att den ska komma i rätt höjd för snygga helkroppsbilder. Det blir liksom knä-axel eller huvud-midja. Eller bara mage om man står för nära. Nåja. Man kan väl inte alltid få allt på en gång.

6 kommentarer:

  1. vårigt och fint! en liten fin önskan igen, bordet! så nyfiken på det, ett litet inlägg om det önskar jag!:)

    SvaraRadera
  2. Så fint! Skönt att släppa fram lite vårkänslor.. ;)
    Kram!

    ps. Brev kommer, jag lovar! Har inte haft ro att sätta mig ner att skriva än. men det kommer!

    SvaraRadera
  3. Emmie: Tack! Och åååååh, justja! Jag fixar ett inlägg om det PÅ EN GÅNG!!! :)

    Emma: Ja, verkligen! Haha, det är ingen fara alls, vet hur det är! Säg till om jag skriver för långt bara :p Kram!

    Mintekopp: Ja, oväntat bra! Så skönt när man kan matcha stackars kläder som liksom blir över!

    SvaraRadera
  4. Helt vårigt och helt fint! Man blir glad av blommor och fina blusar!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3