tisdag 9 november 2010

November från den ljusa sidan.














November brukar vara min tyngsta månad. Mörkt och kallt och långt till vår brukar det kännas. I år känns det lite annorlunda. När mamma och jag var ute på promenad längs vattnet slog det mig hur mycket färger det var ute. Klara, mättade, varma färger. Mycket var nog solens förtjänst, i solljuset började buskarna brinna och vattnet koka. Vackert var det, och det gav lite energi att hålla kvar inom sig de novemberdagar som blir gråa. Nu har jag sett november från den ljusare sidan, det var upplyftande. Hoppas att det gråa låter vänta på sig.

4 kommentarer:

  1. Bra tajmat! Idag kom snön! :D

    SvaraRadera
  2. November är även min värsta deppmånad men det var sjukt fin där i ngra dagar innan slask och snökaos!

    SvaraRadera
  3. Ja, verkligen. Man få ta tillvara på det fina och försöka hålla kvar det så gott det går.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3