tisdag 24 augusti 2010

Madickens mössa.




Efter ett tag blir det väldigt tråkigt att vara sjuk. Då får man försöka hitta de roliga sakerna i det hela. Som t.ex att jag äntligen fått tillfälle att titta lite närmare på Madickens mössa! Jag har alltid gillat kläderna i den filmen, nu kanske mer än någonsin. Vad smakfullt med mörkblå jacka och mössa med röda detaljer mot röd halsduk! Jag funderar också på om jag ska sy något liknande som den där mössan. Helst skulle man ju vilja matcha den mot någon jacka på samma sätt som Madicken isåfall, så det kanske är ifrån en jacka man får utgå. Hm. Tål att tänkas på.

2 kommentarer:

  1. Ifall du fortfarande vill ha en liknande mössa finns det på hm just nu : )

    SvaraRadera
  2. Oj, är det sant?! det måste undersökas, tack snälla för tips!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3