lördag 17 juli 2010

Vardagslyx.






Något som är underbart är att unna sina varma trötta sommarfötter ett skönt kvällsbad. Jag hällde i ett badsalt som jag fått i present, men man kan ha i lite vad som helst. Havssalt (eller vanligt salt) ger en mjuk skön känsla, och känner man för det så kan man hälla i någon olja eller något annat roligt. Ringblommor är perfekta. En gång hade jag även några väldigt gamla tepåsar med citrussmak, när jag la dem i vattnet började det lukta underbart i hela rummet! Fötterna doftade väldigt trevligt efteråt. Det är aldrig fel att lyxa lite, och kan man lyxa genom att ta tillvara något som ändå ligger så har man vunnit dubbelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3