måndag 27 januari 2014

Lekrummet nuförtin.


Här är vårt lekrum! Här sitter jag och syr. Är inte mattan underbar? Den är från Ikea. Skåpen rymmer massor av pysselmaterial och tyger. Lekrummet har verkligen gjort att jag kommit igång med sömnaden. Efter jobbet nästan springer jag hem för att få sy :) Det är fantastiskt att ha en riktig plats att vara på när man håller på. Och att man får breda ut sig. Och i köket, som ligger bredvid, har vi ett stort köksbord som är perfekt att lägga ut stora tyger på när man ska klippa till saker. Det gör att allt är så mycket lättare. Tänk vilken fantastisk kille jag har som låter mig breda ut mig såhär i lägenheten :) 


Here is our crafting room! Here I use to sit when I'm sewing. Isn't the carpet great? It's from Ikea. The cabinets make room for a lot of crafting materials and fabrics. Our crafting room has really made me inspired to sew. After work I almost run home so I can continue on my sewing :) It's so great to have a good place to be when doing crafts. And to be able to spread out. And in the kitchen, that's the next room, we have a big kitchen table that's perfect for large fabrics when cutting. It makes everything so much easier. Imagine how great my boyfriend is, who let me spread out like this in our apartment :)  

4 kommentarer:

  1. I like so much the carpet is very apropiate !! Big craft room!

    SvaraRadera
  2. Superfint och ja mattan är helt underbar!
    Tack snälla du <3 Jennie

    SvaraRadera
  3. Wow vilket drömrum :) Väldigt inspirerande!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3