onsdag 3 juli 2013

På gång: Lekrummet.





















De senaste dagarna har varit fulla av möbelinhandling och montering. Igår skruvade Kalle ihop dessa högt efterlängtade skåp (medan jag satt bredvid med nyss utdragen visdomstand och tittade på). De två vänstra skåpen är mina och ska bli pysselskåp. Idag ska jag försöka få in allt. Alla lådor ni ser på bilden (och några till) innehåller tyger, askar, presentpapper, pärlor, garner och småskrot som man kan göra saker av... så det blir en utmaning att få plats med allt. Men en synnerligen trevlig utmaning! Som jag har längtat efter att få lägga tygerna i fina högar, och ordna allt så att det är lätt att få fram saker när pysselsuget tränger sig på. Jag visar igen sen när det är klart!


(At the moment: The playroom. 
The last few days have been full of furniture shopping and installation. Yesterday Charlie put together these highly longed for cupboards (while I sat alongside with a newly outtaken wisdom tooth and watched). The two cupboards to the left are mine and will be crafting cupboards. Today I'll try to make everything fit inside them. All the boxes visible in the picture (and some more) hold fabrics, small boxes, gift-wrapping paper, beads, yarn, and other stuff that might come handy when making things... so it will surely be a challenge to make room for it all. But what a nice challenge! I've longed so very much for taking out my fabrics and piling them up in beautiful piles. I really want it to be easy to find things when it's time to craft. I'll show you again when I'm done!)

1 kommentar:

  1. I like the way everything is taking in your new home, so much light, so clear, clean and so white!! And you and Charly are a very good team, working hard for your lovely nest!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3