tisdag 3 april 2012

Present från Claudia.



Claudia från Wide Eyed Tree skickade mig häromdagen en så fin present! Hon virkar de mest fantastiska dukar och mattor, och nu hade hon gjort en duk till mig! jag blev så glad!


(Gift from Claudia.
Claudia from Wide Eyed Tree sent me such a beautiful gift the other day! She's crocheting the most fantastic doilys and rugs, and now she's made one for me! It made me so happy!)







Jag är verkligen hänförd över att hon gav mig en så fin present. Det ser ut att vara så mycket arbete bakom! Jag tycker att den blev väldigt fin mot vår soffa. Och vilken fin färg.


(I'm really stunned that she gave me such a kind gift. It looks like it's so much work behind it! I think it looks very nice together with our couch. Such a lovely colour.)























Tack snälla rara Claudia! jag ska göra något fint att skicka till dig väldigt snart!


(Thank you my dearest Claudia! I'll make something nice to send to you very soon!)


2 kommentarer:

  1. vad fint du myser på den sista bilden! :D

    SvaraRadera
  2. I'm so happy that you like it! It really fits well to your couch! Hug!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3