onsdag 7 mars 2012

Blommor som lyser.





















Kalle gav mig denna underbara bukett igår. Den lyser! jag blir så glad varje gång jag kommer ut i köket och ser den. Vår vår vår!


(Flowers that glow.
Yesterday Charlie gave me this wonderful bouquet. It glows! everytime I go into the kitchen and it makes me so happy! Spring spring spring!)




































Han gav mig dessutom denna gigantiska påskliljebukett. Än så länge är den lite rufsig för att blommorna slår ut i olika takt. Jag gillar det skarpt. Om ni undrar varför min pojkvän överöste mig med blommor så var det för att vi firade vår tvåårsdag! Lyckliga lyckliga jag.


(He also gave me this giant daffodil bouquet. So far, it's a little disheveled because the flowers burst into bloom at different rate. I like it a lot. If you're wondering why my boyfriend showered me with flowers, it was because we were celebrating our two-year-anniversary! Happy happy me.)

3 kommentarer:

  1. Hvor fint! Og du har skoven lige udenfor vinduet? Skønt.:)

    SvaraRadera
  2. åh grattis grattis grattis till er!! vad snabbt det har gått!!

    SvaraRadera
  3. Sophie: Tack! :) jaa, skogen är precis utanför fönstret, väldigt härligt.

    Moffi: Åh tack! ja, eller hur!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3