fredag 10 februari 2012

Kanin och klöver.

2 kommentarer:

  1. Hej Anna! Den 27:e februari blir det litterär salong på Citykonditoriet. Kl. 16.30. Men om du inte hinner till 16.30 behöver du inte stressa :) Ska bli trevligt.

    Och åh, klöver! Tänk så underbart att om några månader finns det klöver och annat fint... jag blir nästan jublande glad när jag tänker på det... ja tanken är nästan lite hisnande...

    SvaraRadera
  2. Sara: Kul! Jag skriver in det i kalendern! 16.30 blir perfekt, jag hinner. Jag ser fram emot det! :)

    Och ja, klöver!! och sommar! och vår! det är verkligen underligt att det ändå ligger så nära i tid, med tanke på vilken metamorfos årstidsväxlingarna faktiskt innebär. Apropå längtan till våren, har du läst En Herrgårdssägen av Selma Lagerlöf? :)


    Claudia: Thank you :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3