söndag 11 september 2011

Paraplyn i taket.



Idag sitter jag och bara pluggar och pluggar. Litteratur och intertextualitet står på schemat, och jag har ägnat större delen av dagen åt att läsa om hur verk hänger ihop med varandra på olika sätt, och vad alla olika sätt heter. Phu. Jag tar paus och vilar ögonen på denna roliga bild som jag tog i Sturegallerian för ett tag sedan när jag var i pappershandeln. Paraplyer i taket! Kan man tänka sig roligare regnvädersdekoration? Ha en trevlig söndag!


(Today I'm not doing much but homework. Literature and intertextuality is on my schedule, and I have spent most of the day reading about how literary works are related to each other in different ways, and what all the different ways are called. Phu. I take a break and rest my eyes on this funny picture I took in Sturegallerian here in Stockholm a while ago, when I was in the paper shop. Umbrellas hanging from the ceiling! Can you think of something more fun for rainy day decoration? Have a nice Sunday!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3