tisdag 7 juni 2011

Paketen.











Jag fick så många fina paket när jag fyllde år. Jag är väldigt förtjust i fina paket, det är verkligen godis för ögat. Det översta vackra paketet fick jag av min farbror med familj, jag älskar färgkombinationen! de andra är från mamma, hon är en riktig hejare på att göra tjusiga matchningar. Här är några jag hann fota, andra blev tyvärr upprivna innan jag hunnit få fram kameran. Ögongodis är till för att ätas.


(I got so many gifts with nice wrapping for my birthday. I'm very fond of nice wrapping, it's really candy for the eye. The first gift I got from my uncle with family, I love the colours! the other ones are from my mother, she's a real whiz at making fancy colour combinations. Here are some I got the chance to take pictures of, others were unfortunately torn before I get out the camera. Eye candy is ment to be eaten.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3