söndag 8 maj 2011

Motljus.



Jag tycker att det är så kul att fota mig själv! tråkigt nog har jag inget stativ eller fjärrkontroll som gör att man kan ta makt över situationen, utan jag får nöja mig med bokhylla och självutlösare. Det kan dock resultera i rätt fina saker det med, som de här motljusbilderna. Siluetter är vackra tycker jag.


(I think it's so fun to photograph myself! Sadly, I have no tripod or remote control that allows me to take control of the situation, so I must content myself with bookcases and the self-timer. This can result in really nice things though, as these backlit images. Silhouettes are beautiful, I think.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3