fredag 13 maj 2011

Camdenklänning.






Igår hade jag på mig min klänning som jag köpte i Camden (nu när vi ändå är inne på London-romantik..). Jag tycker mycket om att den är så ren i linjerna men ändå detaljerad, och att den har invävda guldtrådar och dessutom stora fickor. Vacker färgkombination också. Äntligen är årstiden då jag kan ha alla mina favoritkläder här!



(Yesterday I wore my dress that I bought in Camden (since we're already talking about London-romance..). I like very much because it's so clean in its lines and yet detailed, and that it has woven gold threads, and large pockets. Beautiful color combination too. At last it's the season for all of my favorite clothes!)

2 kommentarer:

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3