söndag 27 mars 2011

Pärlarmband.




Jag är väldigt förtjust i mina pärlarmband just nu. Det högra gjorde jag för ganska längesen för att matcha ett linne i samma färger, och det vänstra gjorde jag nu efter torsdagens pärlshopping. Jag gillar att blanda pärlor i olika storlekar och färger, det blir så fint ihop. Och så gillar jag att trä på färgerna i oregelbunden ordning så att det känns lite vilt. Och så tycker jag om att hålla dem mot solen och titta på gnistret. Och så tycker jag om att ha pärlarmband till pyjamas. Sweet life.


(I'm very fond of my beaded bracelets right now. I made the right one some time ago to match a top in the same colours, and the left one I made after this Thursday's bead shopping. I like to mix beads of different sizes and colours, it looks so nice together. And I like to put the colours in irregular order so it feels a little wild. And I like to look at them in the sun. And I like to wear pearl bracelets with pajamas. Sweet life.)

2 kommentarer:

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3