onsdag 22 december 2010

På julen ska man dansa!



Jag vet inte om jag har nämnt Rymdkatten alls här nästan. Kanske på grund av kreativ snålblåst i år, kanske av ren obetänksamhet. 2011 har dock enligt nyformulerade nyårslöften visat sig vara Rymdkattens år. Helt enkelt. Dags att kasta ut världens bästa barnmusik i världen.

Idag bjuder jag på en av mina bästa låtar, den som kan få vuxna människor (läs: jag själv) att gå på repeat i dagar, och som kan få små små barn att plåga öronen av sina föräldrar. Det är sant. Här är den nu:

På julen ska man dansa!

Om det inte är den som börjar spelas när du klickat på länken så bläddra bara ner till den i musikspelaren. På min mac funkar det bra, men jag vet att folk med pcar har fått upp andra låtar ibland när man länkat. Hursomhelst, låter er väl smaka. Nu är det jul, nu ska man dansa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3