torsdag 30 december 2010

Årskrönika.

2010


I januari var Mormor fortfarande rätt pigg och vi lekte med min kamera.



I februari hade jag en söt frisyr.



Mars var lite tudelat. Dels väldigt lyckligt för att Kalle kom med i bilden..



..men också väldigt sorgligt för att Mormor gick ur bilden.



I april hade vi en mördartenta i grammatik.



I maj lekte vi i vårsolen hos min farmor.



I juni var kvällarna ljumma och vi tog med Kompis på utsiktspromenad.



I juli sydde jag om en sommarklänning och dansade en soldans.



I augusti hade tomatplantorna på balkongen förvandlats till ett monster!



I september plockade jag underbara äpplen.



I oktober brann hela världen.



I november blev min fina hylla klar!



I december gjorde jag en julkalender här på bloggen.
Det var slitigt men roligt.


2010 var ett väldigt bra år tycker jag. Trots att det har varit lite slitigt bitvis och mycket i skolan och så så blir ändå det sammanfattande ordet för 2010 lyckligt.
Det tackar man för.

2 kommentarer:

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3