onsdag 27 oktober 2010

På tur med kompisar.


Idag gick jag och Moffi en fin promenad med min grannhund Kompis.



Vi gick längs Djurgårdsbrunnskanalen, det måste vara innerstans allra vackraste plats.



Speciellt vackert är det nu på hösten.
Vattenytan är så blank och kanalen ser så djup och mörk ut. Vi kom fram till att det här vore en idealisk plats för inspelning av en kostymfilm.



Och för att understryka platsens romantiken kom det svanar.



Vad vackert det är när svanar speglar sig i vattnet. De här svanarna var verkligen snövita också.
Så rena att man såg ljuset reflekteras i varje liten vattendroppe som rann längs deras halsar..



..efter att de hade gjort såhär.



Vi var ute och gick i två timmar, när vi kom in hann jag inte ens torka Kompis tassar klart innan han somnade. Den friska höstluften gör gott.

2 kommentarer:

  1. hallå jättefin prommis. men seriöst varför ser jag jämt så jävla störd ut när du tar kort på mig!!!! det är typ universums lag att när du tar kort på mig ser jag ut som en gris!!!!!!!! och nej jag ser inte alltid ut som en gris. jag frågade andreas och han sa att jag ser gullig ut annars.

    SvaraRadera
  2. Men vad du säger! du är ju jättefin på korten, vad pratar du om?

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3