söndag 31 oktober 2010

Ettårskalas.


Nu har jag bott ett år i min lägenhet! Det firades med pompa och ståt och Napoleonbakelser tillsammans med min pappa, som för ganska prick ett år sen hjälpte mig att göra lägenheten fin. Jag trivs så bra här, och det är så skönt nu när jag bott här ett tag och boat in mig. Det tar ju ett tag innan man känner var tavlor och liknande ska sitta, jag tror att det är någonting som måste växa fram. Nu har det växt fram ganska många grejer, vilket gör det väldigt hemtrevligt. På ettårskalaset satte vi även upp min fina hylla som jag har snickrat under hösten och som nu äntligen är klar! Det kommer ett eget inlägg om den och hur jag gick till väga när jag gjorde den så småningom när det är lite ljusare och lite roligare att fota. Idag är det bra mulet och mörkt. Jag boar in mig och läser. Mmm, fina lägenhet.

2 kommentarer:

  1. grattis!:)
    här är också mörkt, dimmigt och grått. boar in oss med en film i våran lilla lägenhet.

    SvaraRadera
  2. Tack! :)
    Det låter mysigt. Det är skönt med en årstid då man unnar sig att ta det lite lugnt. Mys är viktigt tycker jag.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3