onsdag 16 september 2009

Vatten

Jag får väl helt enkelt tänka på något annat.

Tex att jag har blivit duktigare på att dricka vatten.
Jag har tänkt på ett tag att jag dricker alldeles för lite vatten. Jag har aldrig varit någon stor drickare, egentligen gillar jag inte så mycket att dricka alls, och jag blir sällan törstig. Men nu har jag tagit mig i kragen och tagit ett glas vatten varje gång jag gått förbi vattencisternen i skolan, och sedär, jag tror att jag håller på att etablera en god vana, för när jag kom hem idag tog jag till och med självmant ett glas juice bara sådär mitt på blanka eftermiddagen. Det är bra att dricka mycket, bra för magen, ämnesgrejset och för huden. Ett enkelt sätt att skämma bort sig själv lite.


Bilden är från Älvkarleby. Jag har hört att de har fint vatten där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3