lördag 19 september 2009

Just get me a really big closet

Åh, det ska bli så roligt att flytta in i nya lägenheten. Jag har varit och tittat på den nu, den är liten men har potential att bli något stort så att säga. Förvaringsmöjligheterna är beundransvärda, tre stora fina inbyggda garderober, och dessutom en mindre garderob i hallen för jackor. Perfekt.

Jag har mycket kläder. Det ska bli intressant att se om allt får plats. Jag ska försöka göra en garderobsrensning i samband med att jag packar, hoppas att jag lyckas skilja mig från grejer jag inte använder. Dock är tanken "men den kan ju komma till användning någon gång.." alldeles för nära till hands, och speciellt när det blir maskerad är man ju jätteglad att man tidigare tänkt så. Men nu ska tex den lågryggade guldfärgade 90-talsklänningen i baddräktstyg åka ut. Man kan helt enkelt inte låta sånt som bara tar plats ta upp platsen för det man verkligen tycker om.



Yesplease:


2 kommentarer:

  1. vi kan ha sånt där party som i filmen där dina kompisar har skyltar med "behåll" eller "släng" så får du visa upp alla dina kläder!

    SvaraRadera
  2. JA, vilken bra idé! Sjukt bra idé! Då slipper jag bestämma själv, hurra! det ska jag absolut styra upp!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad <3

Thank you for leaving a comment, that makes me so happy <3